Monday, March 21, 2011

Home » FORMULA TEPUNG SEGERA KEK COKLAT MOIST

FORMULA TEPUNG SEGERA KEK COKLAT MOIST




ini sebenarnya formula dari kakak aku yg dlunya berbisnes jual tepung segera. aku cuma nk pomot je. formula ni dlm bentuk ebook. semua lengkap. produk tepung segera yg aku duk jual dlm ni pun guna formula dlm ni la. nk tgk produk tu klik sini.nk jual kepada 10 org shj dgn harga rm80. pastu bila smbutan menggalakkan akan tambah 5 org lg dgn harga rm100. selepas tu xnak jual dh. utk elak persaingan dlm bisnes ni. ape2 hal email kakak aku zarianie_zarianie@yahoo.com



gambar atas ni gambar2 dlm ebook tu.lebih dr 100 keping gmbar utk penjelasan dan pemahaman yg lebih mendalam. pendek kata, hari ni beli ebook tu, hari ni gak leh apply n hari ni gak leh jual tepung segera.gambar atas ni cuma gmbar je..tgk pun xjelas n xfaham sbb xde penerangan. klu nk detail beli je la yek..hehehe..baik punya pomot.ada 30 muka surat n ada lg tmbahan lain mcm pengiraan modal, panduan pengguna(nota cara2 menyediakan tepung ni), template contoh label...n ada lg la..malas cite byk.aku bleh kuar produk dgn label sndiri guna formula ni..xkan le korang xleh buat kan..kan..kan..xpaham..leh tanya je haku..tauke tepung sndiri.hak hak hak...

alat utama yg perlu ada utk buat tepung kek ni cuma penyukat cawan metrik dan penyukat camca metrik. 1 set tu bleh didapati di supermarket atau barang2 plastik atau gerenti ade kat kedai supplier brg2 bakeri dgn harga rm5 je 1 set. klu ade kedai yg cekik darah ckit tu, maybe xsampai rm10. tu je alat yang penting.

3 comments: